vrijdag, juli 18, 2014

921-selfie-1


De tweede week van het tweede semester in SketchbookSkool gaat over het tekenen van jezelf, in de vorm van een selfie. In mijn geval ben ik voor een spiegel gaan zitten, en heb de tekening in één lijn gemaakt, zonder de pen van het papier te halen. Daarbij was ik aan het worstelen met de vulpen en nieuwe inkt die ik erin had (Faber-Castell, kleur Stone Grey). Af en toe 'stotterde' de lijn en dat kwam wel goed uit, hoewel ik nu een kei ben in het heen en weer bewegen van de pen over reeds gemaakte lijnen. De bril is een prima 'weggetje' om de ogen te doen. Helaas is de inkt niet watervast, terwijl ik hem daar wel voor heb gekocht. Ook de combinatie met de vulpen is niet optimaal. Misschein moet ik een Faber-Castellvulpen gaan kopen (als die bestaan).
Wie het is op de tekening.... ik heb geen flauw idee.

Geen opmerkingen: