donderdag, juli 31, 2014

932-wessel-mania


Foto is niet zo goed, maar het geeft een idee wat ik vanaf zondag gedaan heb.
Wessel de hond (zoals mijn kleindochters het zeggen) logeert een paar daagjes bij ons. Vanavond gaat hij weer terug naar zijn baasje, mijn oudste nicht. Speciaal voor dit hondenproject heb ik een boekje gemaakt met Fabriano tekenpapier (200 gr). Met mijn Parker vulpen met zwarte en later blauwzwarte inkt heb ik het steeds in de buurt gehad om wat schetsjes te maken van deze zwarte labrador. Het was me al opgevallen dat een zwarte hond tekenen niet zo eenvoudig is. Hij loopt niet rond met een 'spotlight'. 


In de lege ruimtes heb ik onze avonturen opgeschreven, en aantekeningen gemaakt. Het boekje moet nog vol vandaag, dus ben ik nog wel even bezig.
Zie ook blog over boekje.

Geen opmerkingen: