woensdag, juli 05, 2017

1633-Nijmegen

Omdat mijn nichten vandaag mijn pa gingen bezoeken, had ik het stoute plan bedacht om met de fiets ernaartoe te gaan. Het weer was goed, helaas wel met wat tegenwind, de tassen waren gevuld met proviand en water. Op papier was het 82 km naar mijn pa. Maar ik heb twee keer een omweggetje gemaakt om langs de Maas te kunnnen fietsen. Voor de rest heb ik de N271 gevolgd. De bomen langs die weg stonden er 40 jaar geleden ook en waren nu een stuk dikker. Uiteindelijk heb ik 105 km gefietst. Inclusief een bezoekje aan dochterlief en mijn broer en schoonzus!
Ik was net voor 9 uur vertrokken en kwam rond 14:00 aan bij mijn dochter. Twee keer verkeerd gereden en elk uur even wat drinken of eten. Het werd een verrassend en gezellig samenzijn. Ik denk dat mijn pa lekker slaapt, en ik ook.

Geen opmerkingen: