vrijdag, juli 14, 2017

1640-kimono



Het is me uiteindelijk gelukt om mijn kimono af te krijgen. Gisteren, voor mijn fietstocht naar Nijmegen, heb ik er een bies aan genaaid. En vanochtend heb ik er nog twee lintjes aan genaaid. Nu nog een bijpassend hemdje erbij zoeken. 
De rit naar Nijmegen verliep trouwens voorspoedig. Ik fiets gemiddeld 20 km per uur. Met twee telefoongesprekken en drie pauzes op 86 km. Ik vond het niet echt warm en ik was blij dat ik lange mouwen en broekspijpen had. Ook dit keer heb ik geen bordje Nijmegen gezien. Ik was bij Malden het Maas-Waalkanaal overgestoken en kwam via de wijk Weezenhof binnen. Mijn pa was verbaasd en mijn dochter later ook. Heb nog even meegemaakt dat kleinzoon zich niet laat troosten door mij. Gelukkig kon mijn dochter dat wel. Hij is al bijna twee en een halve week oud!

Geen opmerkingen: