donderdag, april 05, 2018

1841-100dayproject

#the100dayproject #100sketchedteabags #colourpencil
In een opwelling ben ik dinsdag begonnen aan een 100 dagen durend project, zie the100dayproject.org.
Mijn project is het tekenen van alle theezakjes in mijn verzameling. 99,9 Procent van de getrokken thee heb ik zelf opgedronken. 
Het werd tijd dat ik het hoekje bij de bank, waar deze verzameling ‘woonde’, eens ging opruimen.
Omdat ik benieuwd was of ik er wel 100 verschillende had, ben ik ze gaan sorteren. 
Het positieve is, dat ik er 100 heb, het negatieve is, dat ik er veel meer dan 100 heb. Hmmm, zal ik ze allemaal tekenen? En ga ik gewoon door met verzamelen? Meer vragen dan ik wil, maar de antwoorden zullen ongetwijfeld komen.
Ik maak ze allemaal met mijn Vincent van Goghkleurpotloden in een simpel vierkant boekje van Flying Tiger. Ik heb er minstens nog eentje nodig. Dat wordt shoppen over 48 dagen..
Ik laat ze af en toe hier zien. De rest staat op Instagram (patriciacoors).

Geen opmerkingen: