vrijdag, augustus 16, 2019

2122-fietsennaarNijmegen

Ga het niet meer halen: 20.000 km fietsen in 4 jaar tijd. Ik moet dan in twee weken 700 km fietsen.
Maar vandaag was een perfecte fietsdag om er in ieder geval 90 kilometer bij te kunnen tellen..
Bij Venlo kwam ik een stel luidruchtige koeien tegen, vond ik niet zo fijn. Heb ergens langs de route langs de Maas geluncht. Foto rechtsonder is het huis Heijen op de achtergrond.
Helaas heb ik geen bordje Nijmegen gevonden op de voor mij nieuwe route langs het MaasWaalkanaal (oostzijde). Even pauze bij dochter en haar gezin en dan gewoon weer met de trein naar huis. In juli en augustus hoef je geen rekening te houden met de spits.

Sinds een week heb ik nieuwe fietstassen. Ze zijn smaller en dat vind ik niet zo fijn; kan niet mijn boodschappentas er zó inschuiven. Oplossing: smallere boodschappentas maken!
Ja, ik had een bos bloemen achterop... ze hebben het niet overleefd helaas. Heb nog maar een bos gekocht. De ooievaar in Gennep zat helaas niet rechtop in zijn nest. En op de middelste foto hierboven is de aansluiting van de Maas en het Maas-Waalkanaal.

Geen opmerkingen: