dinsdag, mei 17, 2022

2876-primeur

Ja, linksboven is een primeur, die is eigenlijk voor morgen, de 95ste dag. Het valt me zwaar om nog die paar laatste tekeningen te maken. Ben ook een beetje aan het voorwerken zodat ik de tekenspullen niet hoef mee te nemen op mijn tripjes. Er gebeurt nu van alles tegelijk. Er moet nog veel gebeuren voor de tentoonstelling en er staan nog afspraken waar ik niet onderuit kan. Ik verveel me niet. Ondertussen ruikt het hier naar Babi ketjap, ayam smoor met een vleugje eco-printgeur. Die laatste is niet fijn. Het Indische eten is voor de eerste dag als we de tentoonstelling gaan opbouwen. Zondag nog de puntjes op de i! En ik heb er vrede mee dat ik niet alle plannen kan uitvoeren. Zie haiku hieronder. 

Ga ik het redden?

Wil nog even dit en dat

Alles tegelijk! 

Geen opmerkingen: