vrijdag, mei 27, 2022

2883-Wilwerwiltz5

De dag begon met wat regen. We konden de quilts nog niet buiten ophangen. Heb wat getekend totdat het te hard ging regenen. Binnen waren sommige dames heel enthousiast over mijn werk en wilden overal foto’s van. Mijn voorraad visitekaartjes wordt langzaam kleiner. Ik merk nu dat de visitekaartjes niet meer passen bij dít werk. Tijd voor nieuwe!

Ik wilde het kerkje van Lellingen nog tekenen, zelfs in de miezerregen. In het kerkje zit een groep die altijd jaarlijks bij Els van Baarle een weekje doorbracht. Inderdaad zie je dat hun werk beïnvloed is door Els. 

Rondom het middaguur kon ik nog een uurtje zélf bij een paar tentoonstellingen kijken. Mooi, mooi en inspirerend. Heb wel een idee opgedaan voor de verwerking van mijn linnen lapjes, én mijn geverfde lapjes. 

En omdat ik zo worstel met alle talen en de uitleg van mijn methode ben ik begonnen aan een viertalige handleiding. Nederlands en Frans is klaar. Morgen werken aan Engels en Duits. Het zal me zeker helpen.

Geen opmerkingen: