vrijdag, oktober 14, 2022

2975-TPF2022

TPF2022 staat voor het Textielplus festival van 2022 in het Autotron in Rosmalen. Gisteren ben ik er heen geweest. Niet alleen voor inspiratie maar ook om mensen te ontmoeten. Dat is allemaal gelukt en ik kwam met volle tassen terug. Hierboven zie je een kleine collectie bijzondere beelden.

Van boven naar beneden van links naar rechts:

.Linda de Beer, ik hou van haar op planten geïnspireerde tere werken

.Margreet Heijs, schitterend hoe ze een paar kanten kleedjes omtovert in een vrouwenlijf 

.Karin Linders, ze blijft maar doorgaan met het bouwen van betekenisvolle textiele werken

.Inge Bosman, ze heeft een schitterend gewaad gemaakt met losse lapjes

.Mendi Mashayedi, een man die kunstige kleding maakt van gestoomd triplex (of dunner) en leer.

.Flox den Hartog Jager met haar met de naaimachine getekende mensen

.Ellis Schoonhoven hangt hier een werkje van mij op, ze is van de nieuwe creatieven

.Irma Frijlink, met een beeldverhaal over de oorlog in de Oektaïne.

.Jolanda Drukker-Murray, met een levende en dode kat.

Op de stand van Ellis Schoonhoven van de nieuwe creatieven mocht mijn borduurwerkje ook hangen. Het is het Ankh-teken rechtsonder!

Geen opmerkingen: