maandag, mei 01, 2023

3113-zon

Genoeg zon gisteren, alleen had ik me verkeken op de sterkte ervan. Bovendien lag er een baby in bed en die van drie liep om me heen. Ik heb zeer snel moeten werken!

Was vergeten dat ik ook nog twee ‘ingesmeerde’ schilderijtjes aan de zon moest blootstellen. Dus niet alleen moest ik zo snel mogelijk zorgen dat de tulpen op mijn bloes kwamen te liggen, maar ook kleindochter4 moest ik aansporen om haar lijstjes te vullen. Hierboven zie je dat het resultaat van haar werk  niet zo geweldig was. Ook is er bij mijn bloes iets fout gegaan, de kraag is niet goed belicht en bleef wit. Ik zou de kraag er andersom aan vast kunnen naaien, maar ik zou ook de kraag opnieuw kunnen insmeren. 

Note to self: de bloes is eerst ingesmeerd langs de bovenkant. Het heeft een tijd gelegen totdat ik nieuwe vloeistoffen over de hele bloes heb gesmeerd. De verhouding van die laatste is 25/10, terwijl de bovenste helft 10/10 is. Ik zie verschil!

Geen opmerkingen: