zaterdag, mei 13, 2023

3122-juistekeuze

In Maastricht was er een bijeenkomst van de urban Sketchers Maastricht, maar ik heb de keuze gemaakt om te gaan fietsen. Het was heerlijk warm, eerst met wind tegen. In Venlo eerst naar de markt, maar toch naar Biej Benders om wat lekkers te kopen. Via Blerick naar Kessel gefietst en daar het pontje gepakt. En hoewel ik een e-bike heb, word ik door iedereen ingehaald. Die hebben óf meer versnellingen óf fietsen met de hoogste ondersteuning. Haha, ik geniet wel van de omgeving. Op de heenweg hoorde ik eindelijk de koekoek, langs de Maas bij Belfeld! Sterker nog, ik hoorde haar en ze vloog even met me mee om dan een boom in te duiken. Moest het thuis even opzoeken, hoe een koekoek eruit zag. Het klopte!!

Morgen laat ik mijn eenhoorn-transformatie zien!

Geen opmerkingen: