dinsdag, juli 09, 2024

3320-oppassen

 



Ja, er gebeurt weer van alles, dit langere weekend. Naast de logeerpartij van de kleinzonen (7 en 4,5) was het op maandag ook oppassen op kleindochter4. Never a dull moment, én tijd om in de tuin te werken. 

Bij de foto’s: mijn iPad (de tweede versie, dus errug oud) heeft nu rare kleurtjes. Vrees voor zijn einde. 

In de keuken was er een muis. Na een avond hoorbaar knabbelen in een open kast, liep hij zaterdagavond in de val. Heel rustig heb ik hem meteen -zonder stress- uitgezet in het Drakenrijk, een park in het volgende dorp. Hij was erg doorvoed. 

Kleinzoon1 wilde wel wat naaien, kleinzoon 2 niet. Het werd een zakje voor een knuffeltje. Kleindochter Z. heeft ook een zakje genaaid. Ze ging wel met erg veel ‘gas’ van start. Haha, even schrikken. 

Ben een gelukkig mens met zoveel klein grut om me heen. Stofzuigen moet ik straks zeker doen! Ondertussen ben ik met de stamboom bezig, de klad-versie is al klaar. Netjes op tijd voor de Java-Balireis.

Geen opmerkingen: