zaterdag, juli 27, 2024

3330-javabali01


 Vraag me niet hoe lang de reis heeft geduurd, want ik weet het niet. Ik ben de tel kwijt, ook omdat mijn Watch en iPhone niet de juiste tijd hadden. De tweede overstap in Istanbul had tweeënhalf uur vertraging! Het ging wel gemoedelijk met ons zessen. De nacht in het vliegtuig ging wat onrustiger. Er werd steeds omgeroepen dat we ons vast moesten maken ‘due to the weather’. Ik heb maar één film gezien en heb met L. Een nieuw spel gespeeld, Backgammon. Helaas, ik moest steeds het onderspit delven. Omdat ons hotel vlakbij de oude stad van Jakarta ligt, zijn we eerst bij Café Batavia wat gaan drinken. Ook nu werden we besprongen door jonge moeders en tieners die ons wilden interviewen en met ons op de foto wilden. Waar ken ik dit van? Ik had tijd genoeg om hier en daar wat te tekenen. En de eerste soto ayam madura is een feit. Heerlijk!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, wat is die reis lang hè? Ik blijf altijd de hele reis gegordeld. Turbulentie was vreselijk...
En hoe was de klap van de warmte?

Mich zei

2,5 uur. Op zo’n vlucht.. geen pretje. Nog steeds willen ze op de foto? Haha leuk!

Anoniem zei

Apart dat er nog steeds geïnteresseerd wordt gekeken naar "Belanda" door jonge moeders en tieners .. Ik dacht dat wel een beetje voorbij was...🤔