donderdag, juni 04, 2020

2377-regendag

Vier keer heb ik gegumd voordat ik tevreden was met zijn ogen. Het is alweer de zestigste van de honderd tekeningen in mijn 100dagenproject.

Omdat het een beetje een binnenzitdag zou worden vanwege de te verwachte regen, heb ik mijn administratie bijgewerkt van mijn laatste in de zon geverfde stofjes. Omdat dit de derde keer is dat er stof in de potjes ging, was er al veel verfstof verdwenen. Daarom zijn deze lapjes zo pastelkleurig geworden. Schitterend hoe al deze kleuren harmoniëren?

Aan het eind van de dag ben ik even gaan fietsen. Helaas kwam ik in een regenbui terecht met de hoofdletter R. Even was ik weer terug in mijn middelbare schooltijd. Blijven fietsen terwijl ik steeds natter en kouder werd, wetende dat ik straks droge en warme kleren kan aantrekken.

Geen opmerkingen: