maandag, juni 15, 2020

2384-logo

Ben weer gevraagd bij de voetbalclub in Boukoul om een logo te schilderen. Dit keer niet zo groot, én binnen. Daar zeg je dan geen nee tegen. Het begin liep een beetje chaotisch. Mijn USB-stick kon ik niet vinden. Het logo heb ik toen maar digitaal opgeslagen op een camerakaartje. De laptop had geen ingang voor een camerakaartje. Gelukkig stond het logo nog op de laptop van de vorige keer, twee jaar geleden!

Toen wilde de projector geen verbinding maken met de laptop; na hulp via FaceTime lukte het wel, maar de verhoudingen klopten niet. Daar moest iemand voor komen. Kortom: een uur later kon ik tekenen. Meteen daarna heb ik ook de eerste lijntjes kunnen schilderen. Ondertussen heb ik buiten ook wat wijzigingen gepland. Een iets te enthousiaste vrijwilliger had eind 2018 de sokken van beide voetballers rood geverfd. Heel slordig, ook dát nog. Maar ik hoop deze week alles klaar te hebben.

Geen opmerkingen: