woensdag, februari 07, 2007

050-tussenbeoordeling

In een breed uitlopende hoek (sorry, geen foto) heb ik mijn kunst- en werken tentoongesteld. Het leek op het klaarzetten van een rommelmarktkraampje. Ook nu moest ik mij "verkopen". Het duurde best lang voordat ik een keuze had gemaakt wat waar moest komen, en wat er uiteindelijk op tafel kwam. Mijn medecursisten stonden te kijken van mijn potloodtekeningen van N. Het liep uit, en toen ik aan de beurt was voor een beoordeling, had ik maar tien minuten. Helaas weet ik niet hoe de externe mevrouw heet, maar ze zag dat ik feeling had voor textiel. Ook vond ze dat er te weinig 3D in mijn werk zat. De garenklossen waren wel weer leuk.

Het was heel leuk om het werk van anderen te zien, en hun verhaal daarbij te horen. Jammer dat ik niet bij iedereen aanwezig kon zijn. Ook de opmerkingen van de drie leraressen waren interessant om te horen. Het kwam niet bij iedereen uit de verf dat er een soort proces, vooruitgang te zien moest zijn.

En nu? Nu ben ik alleen maar moe. De volgende opdracht staat al voor de deur. Een kamer bewerken, werken met en in, helemaal alleen voor mij. Spannend! Het precieze adres? Lindanusstraat 2.

Geen opmerkingen: