donderdag, februari 08, 2007

051-Fantoom

Toeval of niet. Ik kreeg net de kans om in Roermond te kijken naar de lokatie, waar we onze eindopdracht gaan maken. Een prachtig gebouw op de Lindanusstraat 2!
Ik wil op de tweede etage, of de derde... en een raam aan de straat.
Op 28 februari gaan we iets uitzoeken. Spannend!
Ik heb al allerlei ideeën, van wapperende gordijnen, die geheimzinnig doorkijkjes vormen naar het volgende gordijn. En ook mijn garenklossen wil ik er als een mobiel gaan hangen als symboolvoor mijn gezin. Misschien mogen we verven, en misschien mogen we wel niets boren in muren of plafonds. Het is nog even afwachten wat de regels zijn, maar ja de regels kunnen alleen maar bestaan als er ook een reden is om ze niet op te volgen.

Voor de nieuwsgierigen, die geïnteresseerd zijn in mijn tekenkunstjes:

Ik heb les gehad van Marleen Hansen uit Melick, zie http://www.leren-tekenen.nl
Een verslag daarvan vind je op http://www.open.ou.nl/pmc/hobby/tekenen/index.htm
Nu heb ik nog les van Cris Vries uit Swalmen
http://crisvries.experthosting.nl/index.html (Hij geeft op maandag- en donderdagavond les, alleen in de winter). Nou ja, les... Ik vraag af en toe zijn mening, en ik kan heel veel met zijn opmerkingen. Ik gebruik zijn twee uurtjes om helemaal met het tekenen bezig te zijn.

Nog een laatste tip: tik in bij Google: betty edwards
Dan krijg je alles over het tekenen met je rechterhersenhelft...
Zo heb ik tekenen geleerd, en ik ben nog steeds lerende.

Geen opmerkingen: