donderdag, februari 22, 2007

059-dipje

Het valt niet mee om in een rommelig huis iets te doen aan mijn kunststappen. Ideeën kunnen vrijelijk opborrelen tijdens de grote poets en in gesprek met mijn moeder. Zij had voor mijn kamertje al heel veel ideeën. Jammer dat ze zelf niet zo'n kamer heeft, want ze heeft heel veel ideeën. Hoe kan ik nee zeggen zonder haar te kwetsen?

Gelukkig heb ik mijn cameraatjes nog, daar kan ik af en toe heel mooie foto's mee maken. Gisteren heb ik zeker drie uur (niet achter elkaar) gekleurde stukken uit de krant geknipt en gesorteerd op kleur. Hoewel ik dit doe voor de cursus "sieraden van papier" volgende week heb ik ook al ideeën om ze op een andere manier te verwerken. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

In Arnhem heb ik met L. gewinkeld en een afternoon tea genoten in Dudok. René Holslag had er een expositie. Wonderlijke, griezelige en kleurrijke kunstwerken. Dat was het nuttige met het aangename verenigen! Bepaal zelf maar wat het nuttige was en wat het aangename ;-).

Geen opmerkingen: