dinsdag, februari 13, 2007

055-FFC


Zoals beloofd is hierbij een foto van de lokatie waar de eindopdracht van de Finest FantoomClass (FFC) gemaakt gaat worden. Het hele gebouw heeft maar één officiële voordeur (de moderne), en er is een oud en een nieuw gedeelte. Mijn voorkeur gaat uit naar het oude gedeelte.
Heb gisteren nog even gesurft naar diverse kunstenaars die ik zondag gezien had. Karin Beek (galerie De Ploegh) met haar visjes en Solko Schalm met de grote schilderijen.
Bij de tekenles ben ik begonnen met Duplo te tekenen, zoals kleindochter N. ze zou hebben kunnen neerleggen. Dat is nog niet zo eenvoudig. Ik merk dat ik dan neigingen krijg om de potloden in de hoek te gooien. Waarom zou ik het afmaken, ik wil helemaal geen rechte lijnen? Ik wil ogen, stof, leven! En toch ga ik het afmaken. Het is zo'n goede oefening voor perspectief! Alleen weet ik niet of ik over twee weken verder kan, want ik heb mijn Duplotafereeltje afgebroken.

Geen opmerkingen: