zondag, februari 25, 2007

061-werkbezoek

Het is zondag, en ik heb gewerkt. Eerst ben ik nog op museumtv.nl geweest en heb daar een filmpje gezien over Chinees schilderen met je vingers. Ook werd ik helemaal enthousiast toen ik een video over Eva Anna Hekking zag tijdens het maken van een van haar kunstwerktassen. Dat wil ik ook! Wat een bron voor regenachtige dagen, deze website.
Ben bij S. op werkbezoek gegaan. Maar eerst kreeg ik een rondleiding door haar huis dat vol stond en hing met kunst. Haar vriendin maakt prachtige schilderijen! Heel zacht en heel apart van kleur en onderwerp. Heel bijzonder, allemaal, maar ze wil nog niks verkopen. Jammer...
Ondanks dat ik gewerkt heb, heb ik toch mijn shotje kunst gehad.
Én ik heb weer ideeën opgedaan. Nu nog vrije tijd vinden.

Gisteren werd kleindochter twee jaar, en ik heb op een wit t-shirt een visje getekend met speciaal(?) oliekrijt. Ook haar naam staat er op. Ben benieuwd hoeveel t-shirts ik voor haar mag maken.

Geen opmerkingen: