zaterdag, februari 10, 2007

053-stapel

Tja, kunst vind je overal.
Een stapel lege glazen potten bij mijn broer was prachtig om te zien. Waarom zie ik dat nou? Ben ik de enige die dat ziet? Wat moet ik ermee? Op de radio hoorde ik iemand die een hekel had aan al dat gepraat over kunst, en als er een voetbalwedstrijd was dan werd dat verplaatst naar de nachtelijke uurtjes. Nu weet ik niet of dat waar is, of dat het als een grapje bedoeld is. Persoonlijk vind ik al het gepraat over voetbal ervoor, tijdens en erna niet mijn ding.

Ondertussen doet de printer het niet, is het bedrijf verhuist, ben ik bij een zieke dochter geweest, heb al mijn neefjes en een nichtje gezien, is een van de schilders al twee dagen ziek en ben ik weer vergeten een vriendin te bellen. Ai, ai. Heb ik het nou zo druk, of lijkt het maar zo. Vroeg naar bed. Morgen met een andere vriendin naar Art Rotterdam!

Geen opmerkingen: