maandag, juni 10, 2019

2174-Pinksteren

Voor het eerst in jaren heb ik mijn golfstokken weer eens vastgehouden.
In mijn golftas zaten nog koekjes met houdbaarheidsdatums van 2006 en 2007!
Samen met manlief naar een relatief rustige baan in Someren (de Swinkelsche).
Mijn allereerste bal op de driving-range (is oefen-afslagplaats, je slaat in het water) ging niet ver, maar wel recht.
Golfen is net als fietsen; je verleert het niet echt, maar je bent wat stijver geworden.
Van de vijftig ballen gingen er 10 heeeel goed. Gewoon wat meer oefenen!
Putten en chippen ging wat minder. Ik was toch echt wel van alles vergeten over je stand, beweging, snelheid van slaan. Maar die rust op het groene gras met al die vogels om je heen. Heerlijk!

Tja, en dan ontkom je er niet aan om ook manlief eens te tekenen. En ja, hij heeft twee verschillende ogen, écht!
We hadden nog een ijsje gegeten in Nederweert; ze hadden er zelfs suikervrij yoghurtijs!

Geen opmerkingen: