dinsdag, juni 25, 2019

2186-metamorfose

Omdat ik toch in een verfstemming ben, heb ik twee oude nauwelijks gedragen broeken in een wasmachineverfbad gestopt. Ik heb jaren geleden bij een aanbieding wat Dylon-verf gekocht. Gelukkig had ik ook zout, want dat heb je nodig.
Links de witte broek van mij en de geruite golfbroek van manlief. Deze laatste broek bleek een komische uitwerking te hebben op de golfbaan: het leek wel alsof de drager ervan géén broek aan had en met blote benen liep.
Dat probleem is opgelost, zie resultaat rechtsboven. Mijn broek zie je rechtsonder. Bij beide broeken is het stiksel met polyester garen gemaakt. Dat heeft zijn oorspronkelijke kleur behouden!
Wel had ik het probleem dat het water niet werd afgevoerd. Ook dát nog! Gelukkig kon ik het weer in orde brengen. Ik had al visioenen van een nieuwe wasmachine...

Geen opmerkingen: