dinsdag, augustus 13, 2024

3346-JavaBali17



 Tja. De vakantie is voorbij. Terwijl er nog geen koffers komen op band 14 kan ik dit verhaal schrijven. De reis duurde lang. Heel lang. Af en toe geslapen. Op Jakarta airport had ik een flesje water met wat schijfjes limoen, sinaasappel en citroen gekocht. Aï, uiteindelijk beviel dit watertje me niet helemaal en ik heb maar weinig van de maaltijden kunnen eten. Het ontbijt van de laatste Turkish Airlines heb ik wel gegeten, behalve iets met olijven. Gek. Ik kan wél ‘s ochtends nasi goreng eten maar niet Turks. 

Haha, ik heb net de verkeerde tas van de band gehaald. Gelukkig kwam de eigenaar me ‘verlossen’. Het woord ‘tolol’ heb ik deze reis niet gehoord, maar nu moet ik het voor mezelf gebruiken. 

Mijn lief staat al buiten te wachten, maar hij moet nog even geduld hebben.

Leuk, dat jullie allemaal hebben meegelezen. Bedankt ook voor de reacties. Nu de foto’s ordenen en mijn verhaal afschrijven in mijn journal. Bovendien ben ik uit mijn batikshirt gescheurd. Zin in een douche!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom thuis en bedankt voor het mogen meegenieten van al die gezelligheid en indische heerlijkheden!

Els zei

Fijn om weg te zijn, maar ook fijn om weer thuis te komen ! Dankjewel voor het meereizen !